iNiLaH DuNiA kU

Tuesday, March 20, 2007

Apa maksud mu teman ?

Mengapa aku tak dapat melupakanmu
Antara perjalanan
Suci menangkap waktu
Membuat aku rindu

Bukannya aku
tewas dalam perjuangan
Membelai impian
Sebentar tadi aku
Lihat sinar matamu

Meronai garis-garis kesetiaan
Semakin kelam dan amat panjang
Bagaimana aku hendak melupakanmu
Dalam keheningan pagi sering bertemu
Untuk esok biarlah ia berlalu
Lantas membuang mata fikirku
Dalam kenangan begitu payah melupakanmu
Mungkin untuk selama-lamanya
Jadilah aku pengingat yang setia
Setelah aku tahuAku hanya serangga
Di taman belantara

p/s andainya Ainnur melakukan kesilapan kenapa Ainnur tidak diberi penjelasan ? mudah benar menghukum tanpa menelitikan benar atau dusta semua itu...andai kebencian telah diberikan pada benih persahabatan kita...tiada apa yg dapat Ainnur katakan...terima kasih kerna pernah menerimaku menjadi sahabatmu......
posted by ainnur at 6:28 PM

3 Comments:

wah...pandainya ainnur menyusun kata2....

March 21, 2007 at 4:34 PM  

hidup ni banyak dugaan nya.. banyak perkara yg akan berlaku.. yg tak selaras dengan apa yg kita mahukan.. dan kadangkala tanpa kita sangka kan..

tapi kita perlu menempuhnya..

March 24, 2007 at 3:40 PM  

susunan kata kata memang indah bila hati sesama hati telah bersuara... teman yang hadir kerana dasar keikhlasan adalah teman sejati.... namun bukan sekadar berteman mampu diimpikan.. kekadang kalau boleh lebih dari itu...

nice tu meet u.. sekadar teman biasa

March 25, 2007 at 11:22 PM  

Post a Comment

<< Home